Kirjoittaja Aihe: Kördebaari 2018, osa 4  (Luettu 43912 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #121 : 17.09.18 - klo:18:23 »

Mä olin aika nuori kun yritin opettaa tätä soittamaan muille huumehörhöille.

Yritin, että kaikua niin paljon, kun löytyy skeboista ja hitaasti, tosi hitaasti ja hypnoottisesti, mutta eihän siitä tullut mitään, kun jokanen veti omalla zempillään.
Onneksi oli yksi Kari Torvinen ihan kakara tuttu, joka tuli kakarana sokeaksi, niin hän oikeasti mulle opetti ton biisin ja hän kun ei näkenyt ja opetti, mut skulaan hitaasti, hitaamin ja kaiut täysillä hänen kuuron aisteillamme, niin aina jumalista musaa saatiin aikaan ja en ikinä unohda sitä mitä se oli kun tuli.

https://www.youtube.com/watch?v=cL_vHKENsbc

Nykyään mulla on tuttuja, ei niin lahjakkaita tai sävelkorvaa ja kärsivällisyyttä omaavia joidan kanssa tehdä musaa ja jos totta ajattelen, niin vihaan musiikia. Turhempaa ei olekkaan.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #122 : 17.09.18 - klo:18:50 »

Musiikkia on helppo tehdä, jos osaa ja itsekkin ihmettelin useasti, miksi muut vaan ei tajua.
Instrumentin kun sa käteen ja sen kaa leikkii, niin helppoa sillä on soitella.
Sama kuin kielien kanssa, kun kuuntelee ja ja toistaa ja tekee evaneluliumin, ei kun äidinkielen miten lauseet menee, niin äidinkieli on helppoa.

Jotenkin aina mietin, miksi ihmiset ei ajattele pikkasen syvemmin asioita ja tee sen mukaan.
En usko viisaampiin tai tyhmempiin ihmisiin, vaan niihin kun ei ala ajattelemaan itekseen ja tekemään sen mukaan.

Jumalan edessä ollaan kaikki tasa arvosia.
Siis Jumalan Isämme edessä, vaikka emme tääällä typerien imisten edessä.

https://www.youtube.com/watch?v=bMmhHBr7WDA
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #123 : 17.09.18 - klo:19:24 »

Mä oon ihan varma, että 50 % meistä koululaisista, kun matikassakin pärjättiin voitais tehdä sama kuin toi tyttö, vaikkakin ihan kympintyttö hän.

https://www.youtube.com/watch?v=BJKYjXe6ACE



Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #124 : 17.09.18 - klo:19:28 »
Musiikkia on helppo tehdä, jos osaa ja itsekkin ihmettelin useasti, miksi muut vaan ei tajua.
Instrumentin kun sa käteen ja sen kaa leikkii, niin helppoa sillä on soitella.
Sama kuin kielien kanssa, kun kuuntelee ja ja toistaa ja tekee evaneluliumin, ei kun äidinkielen miten lauseet menee, niin äidinkieli on helppoa.

Jotenkin aina mietin, miksi ihmiset ei ajattele pikkasen syvemmin asioita ja tee sen mukaan.
En usko viisaampiin tai tyhmempiin ihmisiin, vaan niihin kun ei ala ajattelemaan itekseen ja tekemään sen mukaan.

Jumalan edessä ollaan kaikki tasa arvosia.
Siis Jumalan Isämme edessä, vaikka emme tääällä typerien imisten edessä.

Aika helppo biisi, ihan lapsillekkin, kun vähän ohjaa.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #125 : 17.09.18 - klo:20:02 »
Voihan se olla tietenkin ja varmaan onkin, että monikaan foorumilaisista ei ole ollut baarissa ja kulmabaarissa, missä ihmiset puhuvat asioitaan ja murheitaan ja laulavat yhdessä ja itkevät.


Mie en juurikaan ole baareissa istuskellut. Pari kertaa olen ollut baarikeikalla tietenkin Tiitin kanssa. Se otinen oli juuri tuon hullunkurisen Seve'n'Steagulls'ien keikka ja toinen oli Semmareiden.
https://www.youtube.com/watch?v=fK_JZJGmnPk

Olin mie puolitoista vuotta sitten Tiitin kanssa Belgiassa. Siellä tuli käytyä ihan olusilla ja ihan ihka oikeassa olutbaarissa. Listalla oli yli 200 erilaista olutta.  :003:
Pyryharakka

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #126 : 17.09.18 - klo:20:07 »
Piti oikein muistella, jotta olenko mä käynyt oikeassa baarissa - jaa, no en oikeastaan, kuppiloissa vaan syömässä Berliinissä.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #127 : 17.09.18 - klo:20:19 »
Tiitillä ja pyryllä on ollut kulttuurikokemuksia, niinkui minullakin.

Yksi suomenruotsalainen kaverini Yngve Bomann lahjakas taiteen ystävä jonka tein kansainvälistä taidekauppaa pikkasen aikaa ja mä olin se salakuljettaja, ja nyt en puhu paltureita.

Jotenkin toi jutska meni näin, että me oltiin olikohan Leningradia vielä se aika ja Ynkka osti sen arvo taulun ja mun piti viedä se Suoameen.
No jäin tietty tullissa kiinni ja aloitin sen tutun itku virren ja olin jo miettinyt Ynkan kaa ja itekseni mitä potaskaa tulee puhua ja mä aloitin sen mun, et ostin torilta ja galleriasta ja tuon kuitit.

No ens kerralla, kun juutalaisten kanssa lensin Israeliin, niin lunastin sen painting ja menen Israelliin, sen perhahanan taulun kanssa ja tulin Israelista Stutgardiin ja kesä vaatteissa ja kylmä ja jatkolento ei onnistunut ja palelin ja olin miinusasteet ulkona, kunnes löysin autobaarin ja siellä lojusin kylmissäni patteri vasten pysäkkihalllissa ja menin etsimään lentoani eteenpäin ja sma akka kun edellispäivänä näki kun aaavasin laukkuni, niin ja huomaisi arvotaulun, no johon tiki kun värit paistoi ja ei taiteen tuntijakin oolisi huomannut, että ei ihan tusina tavaroita toi kuva.

No mimmi vaan antoi mennä, mitä itse ajattelin hän katsoi kansanvälinen lentokenttä ja asioita tapahtuu ja vinkkasin silmää ja olin empaattinen.

No Suomeen selvisin ja Yngve sai pahuksen puolimiljoonaa arvoisen painting ,.

Olohan sekkailu toikin,.

Paloa mun elämään mahtuu,.
Liiaksi paljon.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #128 : 17.09.18 - klo:20:19 »
Minunkin "oikeat baarikokemukset" aika vähissä...
Opiskeluaikaan nuorna miehenä jonniin verran...
ja sitten työelämässä joitain kertoja reissuilla työnantajan piikkiin...

Täällä kyllä viihdyn turisemassa ja ikätoveria tai Mari Boinea linkittämässä...
kunnes toisin ilmoitetaan...

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #129 : 17.09.18 - klo:20:26 »
Minunkin "oikeat baarikokemukset" aika vähissä...
Opiskeluaikaan nuorna miehenä jonniin verran...
ja sitten työelämässä joitain kertoja reissuilla työnantajan piikkiin...

Täällä kyllä viihdyn turisemassa ja ikätoveria tai Mari Boinea linkittämässä...
kunnes toisin ilmoitetaan...

vn ja malla, mitä olisi elämä ilman tavallisia erikoisia ihmisä.

Te olette just niitä körttejä joita itsekkin haluaisin olla.

https://www.youtube.com/watch?v=jdyto5rf0HU
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #130 : 17.09.18 - klo:21:16 »
Kiitos sanoistasi veli vv!    :039:

Hienon kappaleen laitoit, kopsasin jemmaan...

https://www.youtube.com/watch?v=NtD0EOTCWrQ

Vastapalloon tällainen...löysin tämän porukan pari vuotta sitten...aivan mahtava minusta!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #131 : 17.09.18 - klo:21:20 »
https://www.youtube.com/watch?v=I5ag6eHGGNI

Mari Boine siis tällainen...

Ja se "ikätoverini" josta mainitsin on Chris Rea....jääköön hän toiseen kertaan... :023:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #132 : 18.09.18 - klo:22:45 »

Yksi suomenruotsalainen kaverini Yngve Bomann lahjakas taiteen ystävä jonka tein kansainvälistä taidekauppaa pikkasen aikaa ja mä olin se salakuljettaja, ja nyt en puhu paltureita.
....................

Olohan sekkailu toikin,.

Paloa mun elämään mahtuu,.
Liiaksi paljon.

https://www.youtube.com/watch?v=EfNU-WLa68E    :023: 
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #133 : 19.09.18 - klo:08:08 »
Junnu taisi laulaa Kotkan kuuluisassa merimieskapakka Kairossa. Laivat ja niiden miehistöt viipyvät satamassa niin lyhyen aikaa, että Kaironkin 'aika entinen' on mennyttä. Nykyisin Kairoa voisi nimitellä kulttuurikapakaksi. Kaupungin ainoa se ei ole, pub Albert käyttää tunnuksenaan Einsteinin kieltään näyttävää kuvaa ja kehtaa kutsua itseään joskus jopa Royal Albert Hall'iksi.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kördebaari 2018, osa 4
« Vastaus #134 : 19.09.18 - klo:22:29 »
Pari kertaa on Kairossa tullut käytyä teatteriesitystä katsomassa ja samalla illallistamassa. Se on mukavan ahdas siinä mielessä, että esiintyjät ja yleisö on niin likikkäin. Ensimmäinen taisi olla musikaali Gabaree ( tai jotain sinne päin). Toinen oli Saikkua, kiitos.
Nyttemminhän tuohon jälkimmäiseen on tehty jo jatko-osakin: Lisää saikkua.
Pyryharakka