Äänestys

Eikoo makia voorumi

kyllä
61 (91%)
ei
1 (1.5%)
eos
5 (7.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

Äänestys päättynyt: 10.02.05 - klo:21:12

Kirjoittaja Aihe: Makia foorumi  (Luettu 5657 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Makia foorumi
« : 10.02.05 - klo:21:12 »
Vähänkö makia ku on tämmönen foorumi pystytelty, mää oon jo kauan toivonu tämmöstä.... Eli unelmani on täytetty, taas uusi foorumi jolla voi viettää aikaa. Ja messenkerinki laitoin viimeviikolla. Tämmönen keskustelu on addiktoivaa... Ja mukavaa.  Kuhan vaan sais palijo porukkaa tänne ja elävää keskustelua, ettei ny aivan kuollutta oo. Ei mulla mittään asiaa ollu mutta aattelinpahan vaan purkaa tuntojani tässä ku innostuksesta selevisin. Eli viidakkorumpu raikaamaan ja kaikki mukavat tyypit tänne keskustelemaan jännistä ja vähemmän jännistä jutuista. Ja vaikka enemmänki jännistä. Mutta joo Teho-Osasto alakaa täsä tai alako jo mutta pistinpähän paussille... Tekniikka kehittyy, hankikkaa kaikki tallentavat digiboksit niin voitte käydä vessassa ja jääkaapilla myös YLE:n ohjelmien aikana. Niin, ja kelata ne mainoskatkot, säästytte markkinavoimien turmelluttavalta vaikutukselta. Ei vaan, mainokset on JEES :D

Poissa WekSou89

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
HEEHEE
« Vastaus #1 : 13.02.05 - klo:20:49 »
Jee ei yhtään EI:tä! :P

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Makia foorumi
« Vastaus #2 : 04.03.05 - klo:15:46 »
Tämmöstä kaivattiin! Ko en meseäkään saa latata ko meiän isä ja "kymmenittäin tietoturva-aukkoja, meille ei semmosta."

Ihana idea kummiski!  :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Makia foorumi
« Vastaus #3 : 05.03.05 - klo:18:35 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Tämmöstä kaivattiin! Ko en meseäkään saa latata ko meiän isä ja "kymmenittäin tietoturva-aukkoja, meille ei semmosta."

Ihana idea kummiski!  :D


Meillä taas on niin piip vanha masiina, että se tilttas samantien kun mä sanoin että "mese"
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Makia foorumi
« Vastaus #4 : 20.01.06 - klo:23:44 »
Makia on
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Makia foorumi
« Vastaus #5 : 23.01.06 - klo:18:09 »
Makiaa on ku mielipiteitä piisaa ja kun täällä on mukavan erilaisia ihmisiä, voi jopa oppia jotain uutta (ja tarkistaa omia mielipiteitään)
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Re: Makia foorumi
« Vastaus #6 : 12.01.09 - klo:13:04 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Vähänkö makia ku on tämmönen foorumi pystytelty, mää oon jo kauan toivonu tämmöstä.... Eli unelmani on täytetty, taas uusi foorumi jolla voi viettää aikaa. Ja messenkerinki laitoin viimeviikolla. Tämmönen keskustelu on addiktoivaa... Ja mukavaa.  Kuhan vaan sais palijo porukkaa tänne ja elävää keskustelua, ettei ny aivan kuollutta oo. Ei mulla mittään asiaa ollu mutta aattelinpahan vaan purkaa tuntojani tässä ku innostuksesta selevisin. Eli viidakkorumpu raikaamaan ja kaikki mukavat tyypit tänne keskustelemaan jännistä ja vähemmän jännistä jutuista. Ja vaikka enemmänki jännistä. Mutta joo Teho-Osasto alakaa täsä tai alako jo mutta pistinpähän paussille... Tekniikka kehittyy, hankikkaa kaikki tallentavat digiboksit niin voitte käydä vessassa ja jääkaapilla myös YLE:n ohjelmien aikana. Niin, ja kelata ne mainoskatkot, säästytte markkinavoimien turmelluttavalta vaikutukselta. Ei vaan, mainokset on JEES :D

Ottiko se avioon meno niin koville, ettei jaksa täälläkään käväistä?!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Makia foorumi
« Vastaus #7 : 12.01.09 - klo:20:09 »
Tä, onko m.k menny naimisiin?!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Makia foorumi
« Vastaus #8 : 12.01.09 - klo:22:07 »
Juu on se. Ja oonko kuullu harhoja vai onko sillä jo lapsiki?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Makia foorumi
« Vastaus #9 : 13.01.09 - klo:10:28 »
Siitä lapsesta mäkin tiesin, kun m.k itse kävi täällä kertomassa, mutten tiennyt, että se naimisiinkin ehti. No, ihan luonteva ratkaisuhan se on : )