Kirjoittaja Aihe: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3  (Luettu 20431 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #120 : 22.12.20 - klo:01:08 »
Ne, joilla on tarkoituksenaan aiheuttaa ongelmia, ovat toisaalla. He valitsevat uhrikseen jonkun, joka on tavalla tai toisella erilainen. Saattavatpa näköjään vielä vihjaista uhriutumiseen, jos uhri ilmaisee mielensä pahoittuneen.

Ymmärrän. Joku voi esiintyä vaikkapa luterilaisena ja siltä olla niitä, jotka ensimmäisinä olisivat Jeesusta ristiinnaulitsemassa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #121 : 22.12.20 - klo:14:16 »
Otsikkoon: Britanniassa havaittu uusi koronavirusvariantti voi olla jo Suomessa, koska se on ollut olemassa jo jonkin aikaa. Jos variantti on niin tartuttava kuin on epäilty, on hyvin perusteltua ottaa vakavasti varotoimenpiteet, jos meinaa selvitä hengissä ja terveenä koronaviruspandemiasta.

Lähde

Uusi koronavirusvariantti voi olla jo Suomessa - uhka säteilee joulunviettoomme
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/20434933-a29d-4ef7-84f6-47a865c89423

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #122 : 25.12.20 - klo:11:48 »
Mielestäni voin itse sanoa ihan mitä tahansa täällä, koska en enää kunnioita suurimman osaa ihmisistä täällä. Täällä on esitetty yleisesti näkemys, että käänsin Siionin virret englanniksi koska toivoin jotain jota minulle ei kuulu, asemaa tai jotain sellaista. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, jotka saattavat elää toivossa, että jättäisivät lähtiessään maailman edes vähän kauniimmaksi kuin tullessaan, eivät ansaitse kunnioitusta minun taholtani. Luulin, että ne, jotka eivät sanoneet mitään, ajattelivat että, ihan kiva kun joku kääntää englanniksi. Oli aikamoinen järkytys huomata, että selän takana oli pitkät nahistelut ja Siionin virret englanninkielellä ärsyttävät monia. Sellaiset ihmiset ansaitsevat ainoastaan minun halveksuntani. Bengt Sandberg hyppelehti seiniä pitkin ja kymmenkunta olivat samaa mieltä, ennen kun muutama tuli väliin ja se hyökkäys loppui. Ei olisi saanut alkua, ei kukaan olisi saanut sellaista tukea, ja olisi pitänyt katkaista heti. Koko körttikansa sietäisi hävetä. On ihmeellistä, että väen vängällä halutaan hankkia minusta vihollisen, vain siksi, että käänsin Siionin virret englanniksi. Niin rökitän niin kauan kuin jaksan rökittää. Häpeällistä.


Olin tässä tauottamassa vissiin koko hengenelämää tai ehkä Jumala tarvitsi minusta vähän lomaa joten en olliut niitä lukemassa.  Ikävää jos niin kuka teki. Mikäs tunne se taas olikaan, joka vie kalatkin vedestä?

"Lord gave me a little light.

Let it shine, my friend, let it shine!

Let it shine for my brother, let it shine

Let it shine for my sister, let it shine

For my mother, for my father, let it shine
for my neighbour, let it shine
for a stranger oh, Lord, let it shine
even for my enemy, let it shine


Kevät Nooan arkissa.

Kirja on kuusen  takana joten kerron sen  kirjoittajan toisen kerran.
Nuoret laulavat tuhotun Saksan raunioilla vanhaa negro spiritualia tarinan mukaan. 

 :)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #123 : 30.12.20 - klo:11:36 »
Mielestäni voin itse sanoa ihan mitä tahansa täällä, koska en enää kunnioita suurimman osaa ihmisistä täällä. Täällä on esitetty yleisesti näkemys, että käänsin Siionin virret englanniksi koska toivoin jotain jota minulle ei kuulu, asemaa tai jotain sellaista. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että on olemassa ihmisiä, jotka saattavat elää toivossa, että jättäisivät lähtiessään maailman edes vähän kauniimmaksi kuin tullessaan, eivät ansaitse kunnioitusta minun taholtani. Luulin, että ne, jotka eivät sanoneet mitään, ajattelivat että, ihan kiva kun joku kääntää englanniksi.

Oli aikamoinen järkytys huomata, että selän takana oli pitkät nahistelut ja Siionin virret englanninkielellä ärsyttävät monia. Sellaiset ihmiset ansaitsevat ainoastaan minun halveksuntani. Bengt Sandberg hyppelehti seiniä pitkin ja kymmenkunta olivat samaa mieltä, ennen kun muutama tuli väliin ja se hyökkäys loppui. Ei olisi saanut alkua, ei kukaan olisi saanut sellaista tukea, ja olisi pitänyt katkaista heti. Koko körttikansa sietäisi hävetä. On ihmeellistä, että väen vängällä halutaan hankkia minusta vihollisen, vain siksi, että käänsin Siionin virret englanniksi. Niin rökitän niin kauan kuin jaksan rökittää. Häpeällistä.
No mutta rakas, ja hyvä ystävä ja uskonveljeni, ei minulla ole mitään vastaan Siionin virsien kääntämisestäsi englanniksi, irokeesiksi tai vaikkapa udmurtiksi, jos niin haluat.  :icon_xmaslol:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #124 : 30.12.20 - klo:11:49 »
No mutta rakas, ja hyvä ystävä ja uskonveljeni, ei minulla ole mitään vastaan Siionin virsien kääntämisestäsi englanniksi, irokeesiksi tai vaikkapa udmurtiksi, jos niin haluat.  :icon_xmaslol:

Uusi Testamentti on jo käännetty udmurtiksi, en tiedä vanhasta. Se voisi olla sinulle, rakas, ja hyvä ystävä ja uskonveljeni, oiva projekti, jos Vanhan Testamentin kääntäminen kiinnostaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #126 : 30.12.20 - klo:15:50 »
Uusi Testamentti on jo käännetty udmurtiksi, en tiedä vanhasta. Se voisi olla sinulle, rakas, ja hyvä ystävä ja uskonveljeni, oiva projekti, jos Vanhan Testamentin kääntäminen kiinnostaa.
Mutta onko Siionin virret käännetty udmurtiksi?  :icon_xmaslol:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #127 : 30.12.20 - klo:17:22 »
Mutta onko Siionin virret käännetty udmurtiksi?

Siinäpä sinulle haastetta, luterilainen. Opiskele kieli ja perehdy runousoppiin. Ja sitten käännöstyöhön käsiksi!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #128 : 30.12.20 - klo:18:43 »
Siinäpä sinulle haastetta, luterilainen. Opiskele kieli ja perehdy runousoppiin. Ja sitten käännöstyöhön käsiksi!

Olisi positiivista ajateltavaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #129 : 30.12.20 - klo:18:53 »
 :023:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #130 : 30.12.20 - klo:19:57 »
 :icon_xmaslol:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4835
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #131 : 26.01.21 - klo:12:02 »
Otsikkoon: Rakkaat ystävät, sisaret ja valjet, pääministeri Sanna Marinin hallituksen koronavirusleikin takia koronaviruspandemia muuttuu yhä pahemmaksi, joten meidän kansalaisten on tehostettava omaa selviytymisstrategiaamme. Tulipalokiireessä kyhätyistä koronarokotteista odotetaan ihmepelastusta. Toimitusvaikeuksien kanssa painiskelevan AstraZenecan koronarokote ei juuri toimi yli 65-vuotiaille.

Lähteet

Saksalaislehdet: Toimitusvaikeuksien kanssa painiskelevan AstraZenecan koronarokote ei juuri toimi yli 65-vuotiaille – yhtiö kiistää väitteet
https://yle.fi/uutiset/3-11755721

Keine Zulassung von AstraZeneca für Senioren!
https://www.bild.de/bild-plus/politik/inland/politik-inland/regierung-fuerchtet-impfstoff-rueckschlag-keine-astrazeneca-zulassung-fuer-senio-75065640%2Cview=conversionToLogin.bild.html

Rückschlag bei Corona-Impfstoff: Astra-Zeneca-Vakzin wirkt bei Senioren offenbar kaum
https://www.handelsblatt.com/politik/deutschland/pandemie-bekaempfung-rueckschlag-bei-corona-impfstoff-astra-zeneca-vakzin-wirkt-bei-senioren-offenbar-kaum/26849788.html

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #132 : 26.01.21 - klo:13:03 »
Kyseiset saksalaislehdet tuskin jakavat mielipidettäsi 'pääministeri Sanna Marinin hallituksen koronavirusleikistä'. Ministeriä ja hallitustemme käsittääkseni arvostetaan laajasti rajojemme ulkopuolella. Omassa 'selviytymisstrategiassamme' voi tietysti olla parantamisen varaa. Huolellinen on edelleen oltava.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #133 : 27.01.21 - klo:09:54 »
Eilen kävin kaupassa ja ostin viikon ruoat. Lähikaupasta en olisi saanut kaikkea ja kauempaa en olisi jaksanut kaikkea kantaa, joten bussiin oli turvauduttava. Siinä oli kyllä aika väljää. Harkitsin kotiin tilaamistakin, mutta vapaita kuljetusaikoja ei ollut. Aamulla olin huomannut että leipä onkin homeessa, ja sitä muka kumminkin saatava. (Kaksi hapankorppuviipaletta riitti vain aamuksi.)

Jos sitä tällä tavoin siis vähentäisi kontakteja entisestään. Mietin kyllä tuota ruoan kotitilaamista silti. Siis lähinnä elintarvikkeiden, en niinkään valmisruoan. Maksaahan se kuljetus, mutta toisaalta pois jäisivät heräteostokset.

Internet on kyllä ihana ja ihmeellinen asia, parasta mitä minun aikanani on tapahtunut. Täältä sitä saa seuraa ja viihdettä ja tekemistä ja vaikka ruokaakin, myös tällaisina aikoina. On musiikit ja sanakirjat ja sanomalehdet saatavilla, opiskeltavaa loppuelämäksi.

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Miten selviytyä korona-virus pandemiasta? 3
« Vastaus #134 : 27.01.21 - klo:10:12 »
Internetin kehuminen on minullakin mielessä. Asumme paljon maalla, josta on aika pitkä matka rientoihin, joita tosin en enää taida tarvitakaan. Mutta kirjasto esim, kun se on suljettu, niin siitä vähän kärsin.

Youtubessa kuluu aikaa musiikin ja videoiden parissa.