Kirjoittaja Aihe: Välitön avunpyyntö  (Luettu 3640 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Välitön avunpyyntö
« : 05.10.17 - klo:01:20 »
Vieläkö joku on valveilla?

Ole kiltti ja soita minulle. Tarvitsen välttämättä puhelintani.

En tiedä, mihin sen laskin kädestäni. Minun on varhain aamulla herättävä tai valvottava koko yö

Numeroni:  050 430 4314
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #1 : 05.10.17 - klo:02:01 »
ok
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #2 : 05.10.17 - klo:14:33 »
Rukousvastaus voi olla ystävän soitto yöllä kello kahden maisemissa.  :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #3 : 08.10.17 - klo:13:51 »
Kuulkaa, joku teistä oli valveilla ja soitti. Puhelin oli pudonnut hankalasti paikkaan jossa se oli nopeasti löydettävissä., kunhan se vain soi.

Muistelin etsiessäni saarnaa jonka kuulin joskus yhdeksänkymmentäluvulla. Pastorilta oli kadonnut avainnippu. Hän rukoili ja lopulta järjestettiin rukouskokouksia avainnipun löytymiseksi.  Ei löydy, ei, ja nipussa on myös seurakunnan avaimia, semmoisia jotka ovat tärkeämpiä kuin yksi kännykkä, olkoon tai älköön siinä ainut herätyskello ja aamulla noustava kun on luvannut ja sopinut....

Ei se löytynyt.Siis se avainnippu. Tarinan opetusta tai yhteyttä tekstiin en muista, etenkään siis ainuttakaan päivän teksteistä.

Mietiskelin siinä, että hölmön hommaa pastorilta. Olisi valjastanut ne rukoilijat ennemmin etsimään yhdessä, mikäs hutilusten juoksupoika Jumala on?  Ja täältä on joskus joku soittanut ja puhelin on löytynyt. Eihän minun tarvitse kuin olla kolme sekuntia poissa tästä maailmasta, eli tajunnan vähän niin ja näin kun lakanapinkka on kuskattu sänkypeitolta kiikkustuoliin, syytä en ymmärrä. Siis minä KIITÄN ääneeni HUUTAEN sitä joka otti sen puhelun vaikka kello oli muistoni mukaan kello puoli kaksi yöllä.  Ja ANTEEKSI etten aikaisemmin kiittänyt. En oikein tiedä kuinka täällä olla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #4 : 08.10.17 - klo:13:54 »
ok

Minä sanon Jumalalle:  En tiedä oletko mutta luulen niin. Minusta Sinä tuskin järin piittaat enkä sitten lapsuusvuosien ihan totta ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi, mutta ole kiltti ja piittaa tuosta Pekasta. Paljon!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #5 : 08.10.17 - klo:13:57 »
Rukousvastaus voi olla ystävän soitto yöllä kello kahden maisemissa.  :eusa_angel:

Juu, rukoilin minä, mutta muistin saarnan avainnipusta ja ajattelin, ehkä joku täällä valvoo. Siinä on "uskon sisältö" laki ja profeetat, että uskaltaa kilauttaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #6 : 10.10.17 - klo:19:11 »

Missä mun oikea jalka on?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #7 : 13.10.17 - klo:19:42 »
Missä mun oikea jalka on?

Tsekkaa vasemman takaa.

Tää on aivan tosielämässä koeteltu juttu, sillä yleensä balettitunneilla mun on jompikumpi kateissa, vasen tai oikea.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #8 : 13.10.17 - klo:19:45 »
Vasemman ja oikean erottamiseen on automiehillä sääntö: kuvittele, että auton ratissa lukee VOLVO; Vee kertoo vasemman ja oo oikean.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Välitön avunpyyntö
« Vastaus #9 : 13.10.17 - klo:20:06 »
Vasemman ja oikean erottamiseen on automiehillä sääntö: kuvittele, että auton ratissa lukee VOLVO; Vee kertoo vasemman ja oo oikean.

Hei, ei pelittänyt kun yritin käydä autokoulua!  Ihan totta ei! Kun siinä ratissa ei koskaan oikeasti lukenut VOLVO eikä varsinkaan kaduissa tai risteyksissä eli sen hiidestäkö sen tiesi missä on vasen jalkakaan...Minusta Viisveisaajan huoli on erityisen koskettava sillä yleensä se jalka mitä tarkoitetaan ei ikinä, siis ikinä löydy. 


Sen sijaan minä sain hyvityksen:  Ensimmäisenä koko kurssista opin, missä on "potilaan vasen" kun se oli minusta ainoa oikea vasen. Nyt sekoittivat senkin eli vältä aikuisbalettia, Viisveisaaja. Eksyt lopullisesti ja koetat kohta nostaa molempia jalkoja yhtä aikaa. Hitaamman käy huonosti. Siksi harkitsen lopettamista.
« Viimeksi muokattu: 13.10.17 - klo:20:13 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.