Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 13  (Luettu 36188 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #90 : 30.07.17 - klo:15:57 »
Pahoittelen että lainaan omaa viestiäni. Minusta Te olette ymmärtäneet viestini sisällön ja tarkoituksen vääriin eli:

Uskon että seuraavan mielipiteeni aiheuttaa minulle kirjallisen tiedonannon.

Minusta on ainutlaatuista että foorumin ylläpito esiintyy myös nimimerkillä hyvinkin aktiivisesti foorumilla
.

Tämä koskee myös nettitoimikunnan käyttäytymistä foorumilla. Sen verran täytyy kyllä todeta että toimikunta ei ole ollut niin voimakkaasti esillä kuin mitä se oli muutamia kuukausia sitten.


Minun mielipiteeni on se että körttifoorumi on sellainen ajatuksiltaan ja mielipiteiltään kuin ylläpitäjä on
.
Nyt täytyy muistaa että sääntöjä pitää olla, mutta ei niin että on vain yksi ja oikea näkökanta ylläpitäjä / nettitoimikunta.



Itse katson että viestini puhuu aivan muuta. Viestissäni en myöskään mainitse millä tavalla tätäkin foorumia pidetään yllä. Sehän on hieno että joku yleensä jaksaa vapaaehtoisesti  paneutua tämänkin foorumin ylläpitoon. 

Mutta jos minä olisin foorumin ylläpitäjä / nettitoimikunnan jäsenenä ja esiintyisin myös nimimerkillä hyvinkin aktiivisesti. Heräisi varmaankin kysymys missä kohtaa ylläpitäjänä / nettitoimikunnan jäsenenä on esteelisyys. Tätä tarkoin ja pahoittelen jos asiaani en osannut selkeämmin viestittää.

Tämä keskustelu on minun puolesta nyt käyty läpi, joten toimikaa niin kuin parhaaksenne näette.

ps. en pidä sellaisista ihmisistä jotka ilmestyvät puun takaa esittämääm mielipiteitänsä, näin kohteliasti sanottuna.



Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #91 : 31.07.17 - klo:11:54 »
ps. en pidä sellaisista ihmisistä jotka ilmestyvät puun takaa esittämääm mielipiteitänsä, näin kohteliasti sanottuna.

....koskeekohan tämä tätä foorumia vai jotain muuta?
Miten tällaisen pystyy ottamaan huomioon ettei lukijat näin kokisi?

:opettaa: Anonyymivalvoja lisäsi lainauksen lähteet ja
muistuttaa, että lainatun viestin kirjoittaja pitää aina merkitä.

« Viimeksi muokattu: 31.07.17 - klo:15:52 kirjoittanut anonyymivalvoja »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33832
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #92 : 31.07.17 - klo:12:02 »
Mielestäni mielipiteensä voi esittää vapaasti tällä foorumilla, sääntöjen sallimissa rajoissa.

http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=74.0
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #93 : 31.07.17 - klo:16:17 »
   .

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #94 : 01.08.17 - klo:09:43 »
Menin tänään hammaslääkäriin vedättämään yhden juurenraadon pois, mutta sitä ei voitu tehdä kun oli unohtunut kertoa, että pitää olla edellisen päivän INR arvo. Kaikki ei toimi kuin Strömsössä. Oli jättänyt Marevanin syömättä ohjeen mukaan, mutta se ei riittänyt. Arvaa harmittiko?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #95 : 13.08.17 - klo:22:25 »
Onkohan ylläpito / nettitoimikunta  itse  kerranneet :
http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=74.0

Tavallista nimimerkkiä kyllä muistutetaan jatkuvasti, mutta omia rikkomuksia ja rönsyilyjä ei nähdä.

ps. Ylläpidolla on tainnut olla raskas päivä tänään. Mutta voin todeta omalta osaltani että jatkossa siihen tulee helpotus.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #96 : 14.08.17 - klo:18:40 »
En halua olla ärsyttävä, mutta tälle päivälle en kertakaikkiaan löydä yhtäkään asiaa, josta haluaisin urputella.

Enemmänkin kyllä kiitättää.  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #97 : 15.08.17 - klo:20:41 »
Järviuinti taitaa jäädä väliin tältä kesältä, ainakin yöt jo kylmenee.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #98 : 16.08.17 - klo:16:12 »
Jäi höntti olo, kun en huomannut kääntyä oikeasta tiehaarasta Ahmasille. Olisimme käyneet katsomassa sellaista järveä, mikä tyhjättin veden laadun parantamiseksi. Erkki olisi uinutkin. Turun lähellä yksi järvi käsiteltiin polyaluminiumkloridilla ja vesi taisi parantua.
Meidän panospuhdistamossamme on sama aine ja purkuoja on ihan tavallinen tilusten rajaoja eikä haise myrkylle.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #99 : 16.08.17 - klo:16:13 »
Juu, se oli Littoisissa, hetken aikaa oli kirkas vesi, mutta palautui kai ennalleen.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #100 : 16.08.17 - klo:16:19 »
Oi, niinkö siinä kävi? Emme mekään kahvivetenämme puhdistettua ojavettä käytä  :003:. Meille veden toimittaa Länsi-Vaalan vesi oy, omistaja jäseniä öhöm :039:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #101 : 16.08.17 - klo:16:30 »
En halua olla ärsyttävä, mutta tälle päivälle en kertakaikkiaan löydä yhtäkään asiaa, josta haluaisin urputella.

Enemmänkin kyllä kiitättää.  :eusa_angel:

Samat sävelet ei kun sanat sävellajista en tiedä, mutta vaikka kirkuen, öö oisko fortissimu la forte spiritual?

Siis niinku oishan sitä mistä itkeä, mut kiitos ja sitä kiitosta lisää ja itkulle ei.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #102 : 16.08.17 - klo:16:32 »
Piano Pianissimo  :eusa_angel:

En jaksa tästä lentsusta alkaa valittamaan.
Ihmisen arkea tääkin on. :icon_exclaim:

Maistuisikohan jo kahvi ?  :kahvi:
Se voisi olla tokenemisen merkki jo.


Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #103 : 16.08.17 - klo:16:33 »

Eiks täällä ole kiitos aihetta?
urputustopicci vaan?

Mä kävin asken uimassa meressä ja oli sika siistiä.

Jouh.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #104 : 16.08.17 - klo:16:35 »
Joku voi haluta urputtaa jos on liian positiivari...ja se flow-kokemus  :icon_cool:

Mutta minusta te olette mukavia kavereita täällä, kirjoituksinenne ja luonteinenne.
Yritän ajatella näin jokaisesta kirjoittajasta...joskus herpaannun hetkeksi ja jokin laittaa ärsyttämään, mutta olen hokenut itsellen i hiljaa mielessäni, että !älä anna kenenkään saada sinua provosoitumaan" ... ja "että sinulla (siis minulla) ei ole kaikkeen validia ja autenttista tietoakaan, kunhan mietin.
Mutta joo, nyt pitäis kyllä nousta, menee ihan voimattomaksi.