Kirjoittaja Aihe: Urputustopic 13  (Luettu 35614 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Urputustopic 13
« : 12.05.14 - klo:22:49 »
Väsyttää ja korva tukossa ja kipeä.
Saa nähdä tuleeko nukkumisesta mitään ja kenties uimahallikielto  :icon_sad:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #1 : 13.05.14 - klo:21:57 »
Takkuaako foorumiohjelma kellään muulla...vai olenko minä ainoa?
Gmail, excel yms. toimii kyllä hyvin.
Jokohan mun pitää pienellä XP-koneellani heittää vesilintua ja hankkia uusi?

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #2 : 13.05.14 - klo:22:03 »
Takkuaa, eli hidastelee, mutta niin teki Kinuskikissan kakkublogikin. Ei kuitenkaan niin paljoa kuin työkone viime viikonlopun päivityksen jälkeen, joten en niin kiinnittänyt huomiota.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33721
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #3 : 14.05.14 - klo:07:26 »
Takkuaa verrattunna mikä oli tiilanne ennen viimeistä ohjelmapäivitystä.  En näistä tekniikoista tiedä, mutta luulen että minulla on Mozilla Firefox ja DNA mockula . Niin ainakin tuo alapalkki näyttäisi.   :003:

On siis todella hidasta ja takkuisaa.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #4 : 15.05.14 - klo:21:32 »
Taannoisiin urputuksiini liittyen: Itella vastasi vastoin odotuksia ja omaa lupaustaan jo muutaman päivän sisällä, ennen Valiota.

Itella pahoitteli viimeaikaisia jakeluongelmia ja vakuutti niiden olevan pian ohi ja kirjeiden kulkevan taas luvatussa ajassa. Valio kertoi muovikorkin hyvistä puolista, antoi kierrätysvinkkejä ja muistutti, että luomumaidot ja arkimaitojuoma pakataan entisenlaisiin pakkauksiin. Kaiken lisäksi vastaaja osoittautui vanhaksi tutukseni.  :039:

Molemmat firmat kiittelivät kovin palautteesta. Se on niin tärkeää...


Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6330
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #5 : 16.05.14 - klo:21:07 »
Olen ruvennut näin vanhoilla päivilläni taas pelaamaan sulkapalloa (en kuntoillakseni vaan koska se on kivaa), vaan eipä meinaa pohkeet enää kestää  :icon_confused:. Taas kärsin revähtymästä. Muutenkin ollut vuoden päivät omituista kouristelua tms. kaikissa jalkojen isommissa lihaksissa.

Luin, että happosalpaajat, joiden suurkuluttaja olen, voivat aiheuttaa magnesiumin puutetta ja se edelleen lihasvaivoja. Magnesiumia tässä taannoin söinkin, mutta kun ei tuntunut auttavan niin se jäi. Pääsisiköhän labraan ilman mitään lähetettä mittauttamaan magnesiumarvojaan, jos itse maksaisi?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #6 : 16.05.14 - klo:21:55 »
Olen ruvennut näin vanhoilla päivilläni taas pelaamaan sulkapalloa (en kuntoillakseni vaan koska se on kivaa), vaan eipä meinaa pohkeet enää kestää  :icon_confused:. Taas kärsin revähtymästä. Muutenkin ollut vuoden päivät omituista kouristelua tms. kaikissa jalkojen isommissa lihaksissa.

Luin, että happosalpaajat, joiden suurkuluttaja olen, voivat aiheuttaa magnesiumin puutetta ja se edelleen lihasvaivoja. Magnesiumia tässä taannoin söinkin, mutta kun ei tuntunut auttavan niin se jäi. Pääsisiköhän labraan ilman mitään lähetettä mittauttamaan magnesiumarvojaan, jos itse maksaisi?

Käytytätkö kolesteroli lääkkeitä? Jos näin on etsi sieltä vikaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #7 : 16.05.14 - klo:23:02 »
Sulkkista munkin tekisi vielä mieli pelata. Hieno peli, ja todellista kuntoilua kun vähänkin osaa ja pidetään
vauhtia.
En oikein tiedä vieläkö uskaltaisi yrittää, täytyisi löytää sopivan tasoinen pelikaveri ja salivuoro.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #8 : 17.05.14 - klo:07:08 »
Jos likellä eläkeikää haluaa akillesjänteensä poikki, sulkapallo on siihen hyvä keino  :eusa_angel:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #9 : 17.05.14 - klo:09:41 »
Jos likellä eläkeikää haluaa akillesjänteensä poikki, sulkapallo on siihen hyvä keino  :eusa_angel:

Tennis puulattialla on ihan yhtä häijyä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6330
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #10 : 17.05.14 - klo:10:34 »
Käytytätkö kolesteroli lääkkeitä? Jos näin on etsi sieltä vikaa.

En onneksi käytä. Iän myötä on kyllä tullut sellainen vaiva, että olen huono varaamaan lääkäriaikaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #11 : 17.05.14 - klo:12:55 »
Kiitos Rajan pojalle varoituksen sanasta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6330
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #12 : 17.05.14 - klo:15:01 »
Sellainenkin laji on kuin pyörätuolisulkapallo. Ehkä pitäisi suosiolla siirtyä siihen, ennen kuin telon jalkani lopullisesti. Se puolestaan näyttää kyllä sormille vaaralliselta.

Harmi kun sulkis on niitä harvoja liikuntamuotoja, joista oikeasti pidän. Ei innosta lenkkeily, uinti, jumppa, tanssi, kuntosali, pyöräily, eikä hiihtokaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #13 : 17.05.14 - klo:16:32 »
Eihän me nyt vielä pyörätuolilajeihin, jos Isä ikää ja terveyttä antaa.
Uimaan vaan, pyörä ja soutulenkeille. Ja ruohonleikkurikin on työnnettävä ja perässä käveltävä malli.  :023:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6330
Vs: Urputustopic 13
« Vastaus #14 : 17.05.14 - klo:19:46 »
^Uiminen on tylsää, pyöräillessä voi tulla kolari, ja venettä ei ole (urputi purputi). Terveys juuri ei siihen sulkapalloon tunnu riittävän.

Oliskos tuo pyörätuoli sitten sen kummempi hankinta kuin nelipyöräinen eli auto? Onhan sellainen monella kaupunkilaisellakin, vaikkei kunnon tarvetta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.